Pages

Wednesday, June 9, 2010

Berita gembira

Brita ni sggh mengembirakan aku..coz my pricess dh nak minum susu guna botol, tdk lg guna syringe ubat. alhamdulillah,syukur.. tidak sia2 doa aku stiap hari. aku seakan tk percaya bila pengasuh aleena bgtau aleena dh minum susu 4oz dan dh pandai guna botol. kalo sblm ni aleena hanya minum 3oz shgga umurnya 8 bln. aku pnh jgk terbaca dlm forum Susuibu.com yang bb die mcm aleena la..bila msk umur 4 bln tak nak gn botol then bila bb die msk umur 8 bln br nk minum guna botol balik..tak sngka benda ni pn terjadi pd aku. aku bknnya apa, takut menyusahkan pengasuh aleena jer..nasib baik la dieorg ni penyabar..TQ humairah, milah & erda coz jg anak2 akak dgn baik skali. kt bwh ni ader gambar yg diambil oleh milah smsa aleena tgh minum susu..layannnnnnnnnnn

Aleena dgn botol susu Tommie Tippie nya

semangat sggh minum susu..bgs anak mama nii

mesti pelik asik dok tgk kakak milah snap pic die jer..smpai meleleh susu tu

yummy..yummy..

No comments:

Post a Comment