Pages

Friday, June 4, 2010

Dinner at 10 AM CAFE








Semalam aku dgn family kluar dinner sambil berbuka puasa di 10 AM CAFE depan 1 Borneo. dh lama aku rs nk mkn mknan western tp dkt area kk ni tak tau kat mn yg sedap..bukan takde cuma byk kedai yang meragukan (non halal). kedai ni disuggest oleh member ku k.faridah, katanya kdai ni best sbb husband die pn suka mkn kt cni..apalagi aku pn try la ms lunch 2 bln lps.. aku btl2 kagum dgn tokey kdai ni..tokey kdai ni seorang indian berasal dr selangor..aku & husband paling suka time die great custumor..mmg friendly giler. kalo sape2mkn kt cni pn aku rasa ble tertarik utk dtg kali ke2 krna layanan yang begitu 1st class.

so smlm aku berbual panjang dgn tokey kdai ni..rupanya dl die seorg guru bhs enggeris..die buka kedai ni pn atas nasihat dr suami die yg berkerja dgn hotel hyatt regency di kk (bhgn food & baverage). so smua resepi mskan western adalah dr suaminya, mskan indian die sndri yg buat..then kek2 yg ader kt kdai ni plak dr kawan die mat salleh yg dh menetap kat cni..yg bestnya psl kek die ni.. kek yg tak dicampur dgn tepung sikit pn, mmg sedap sgt. dan smua mknan kat kdai ni free alkohol (halal). so sesape yg teringin nk mkn mskan western yg best datang la kekedai ni yerr..tlg promote ni.hehehhe. kitaorg siap dpt diskaun card lg. suka sgt

No comments:

Post a Comment